Kome je kurs namenjen
Poslovnim sekretarima i sekretaricama koji žele da:
- unaprede veštinu govora vezanu za poslovnu, radnu sredinu
- ostvare efikasnu komunikaciju sa inostranim klijentima i dobavljačima
- dogovaraju i zakazuju poslovne sastanke
- pišu mejlove, poslovna pisma (formalna i neformalna), izveštaje, vode beleške na sastancima
- razviju veštine vezane za pripremu i organizaciju poslovnih putovanja, konferencija i seminara
- poboljšaju samopouzdanje u upotrebi engleskog jezika sa kolegama i inostranim posetiocima
Cilj kursa je da:
- Motiviše kandidate da razviju veštine komunikacije u situacijama i kontekstu koji su relevantni za njihovo profesionalno okruženje
Program kursa se zasniva na proceni potreba kandidata pri čemu je akcenat stavljen na praktičnu upotrebu jezika kroz simulacije razgovora i dijaloga, te proširenje vokabulara i aktivno slušanje.
Funkcionalne fraze i teme koje kurs obuhvata:
- Izrada planova dnevnih radnih obaveza
- Komunikacija preko telefona
- Predstavljanje, upoznavanje i predstavljanje kompanije
- Naručivanje robe i usluga, te rad na frazama vezanim za davanje objašnjenja
- Planiranje i organizacija poslovnih putovanja
Kurs se može slušati već od A2 nivoa a fond časova iznosi 22 dvočasa i može se pohađati u standardnoj ili intenzivnoj dinamici u zavisnosti od čega kurs traje 2,5 ili 1,5 meseci.
Upis je tokom cele godine.