U svetu poslovanja, gde su odnosi na tržištu od najvećeg značaja za ostvarivanje uspeha, menadžeri i poslovni ljudi se sa entuzijazmom i motivacijom vraćaju učenju ruskog jezika. Naročito kada su u pitanju energetska i finansijska industrija, postoji sve veća potreba da se pregovara sa ruskim klijentima na ruskom jeziku.
Kursevi poslovnog ruskog su koncipirani tako da na najefikasniji način uvedu kandidate u terminologiju poslovnog okruženja , sa fokusom na kontekstualnom učenju fraza i funkcionalnog jezika kao i reprodukciji istih. Takodje, ovde je veština slušanja veoma značajna, te se u nastavi koriste originalni video zapisi sa autentičnim sadržajem vezanim za poslovno okruženje.
Neke od tema koje se na kursu obradjuju su:
- Marketing
- Poslovna komunikacija preko e-mail–a i interneta
- Telefonski pozivi
- Organizacija i održavanje sastanaka
- Pregovaranje
- Prezentacije
- Iznošenje mišljenja
- Donošenje odluka
- Poslovna putovanja i turizam
- Profili kompanija
- Socijalizacija
- "Team building"
- Ekonomija
- Razgovori za posao i zapošljavanje
Kandidati na časovima preuzimaju uloge i zadatak je da "odglume" ove situacije koristeći ciljne fraze i gramatičke konstrukcije. Ovim se postiže sigurnost u govoru i interakcija na stranom jeziku.
Kursevi ovog tipa se mogu pratiti već od početnog A1 nivoa, na kome se radi na integraciji opšteg kursa i poslovne terminologije.
Kursevi traju 3 i po meseca u dinamici od 2 dvočasa nedeljno, počevši od nivoa A1/1, sa fondom časova od 33 dvočasa. Viši kursevi A2 i B1 imaju srazmerno veći broj časova.
Moguće je slušati kurseve i kao intenzivne, u dinamici od 3 ili 5 puta nedeljno. Time se vreme trajanja skraćuje na 2 meseca.